BioRezonans Terapisi

Biorezonans Terapisi, bedenimizin bağışıklık ve düzenleyici sistemlerine yardımcı olmak üzere doğu tıbbının vücudun enerjisinin düzenlenmesi üzerine geliştirdiği çalışmalarını, homeopatik tedavi yöntemlerini ve kuantum fiziği kuramlarını kullanan bir terapi metodudur.

Biorezonans geleneksel yöntemlerle saptanamayan gizli alerjileri ortaya çıkarabilmektedir. Biorezonans ile gizli alerjenler saptanıp tedavi edilmesiyle diğer tüm alerjiler hafifleyebilir ya da tamamen ortadan kalkabilmektedir. Kronik birçok hastalığın temelinde gizli bir alerjinin bulunduğu düşünülmektedir. Buğday, inek sütü, koyun yünü, maya mantarı gibi alerjenlerin frekansı silindiğinde hastalık da tedavi edilmiş olur.

Biorezonans, bünyede stres yapan faktörleri taramaktadır. Bu faktörlerden bir kısmı sistem üzerinde yük oluşturan zehirli maddelerdir. Bu maddelerin frekanslarının sıfırlanmaya çalışılması ile detoksifikasyon gerçekleştirilmiş olur. Bünyenin temizlenmesi genel sağlık durumunu iyileştirmektedir.

Biorezonansın kullanıldığı alanların başında alerjiler gelir. Ağrılı eklem ve omurga problemlerinde, spor yaralanmalarında, huzursuz bacak sendromu ve migrende, sebebi anlaşılamayan ağrılarda biorezonans terapisi ile çok iyi sonuçlar alınabilmektedir. Vazgeçilmek istenen sigara, alkol ve madde bağımlılığı da biorezonans tedavileriyle rahatlıkla ortadan kaldırılabilmektedir.

Biorezonans terapileri bir yandan bağışıklık sistemi ile tüm hücrelerimiz arasındaki iyileştirici sinyal mekanizmasını güçlendirirken, diğer taraftan alerjen ve diğer stres yaratan faktörlerin ürettiği sinyalleri baskılar. Vücudun sahip olduğu enerjinin analiz edilerek değerlendirilmesi Biorezonans terapisine özgüdür ve bedenin kendini yenileme sürecinde hızlı ve efektif sonuçlar alınmasını sağlar.