Biorezonans yaklaşık 40 yıldır dünyada kullanılan bir yöntemdir, 20 yıldır da Türkiyede kullanılmaktadır, bağımlılıklarda çok başarılıdır. Sigara, alkol, karbonhidrat bağımlılığı(kilo vermede kullanıyoruz), alerjiler, otoimmun rahatsızlıklar, ruhsal rahatsızlıklar, ağrı tedavileri gibi çok geniş bir kullanım alanı vardır. Bir saat boyunca cihaza bağlı kalırsınız, cihaz pille çalışmaktadır, vücudunuza elektrik vermez, çıkarılması istenen maddenin frekansının ayna görüntüsünü verir ve böylece vücutta o maddeye karşı sıfırlama sağlamış oluruz. Bu sayede o maddeye karşı ilgi, istek ve ihtiyaçta azalma meydana gelir. Merkezimizde tüm işlemler doktor tarafından yapılmaktadır.

Sigara bırakmak için merkezimize geldiğinizde son kez sigaranızı içersiniz, bunu cam bir tüpe yerleştiririz, siz de el, ayak ve kafa bandıyla cihaza bağlanırsınız. Herhangibirşey hissetmezsiniz sadece bir ses duyarsınız. Hareket edebilir, konuşabilir, rahatlık hissinden dolayı uyuyabilirsiniz. 1 saat süren bir terapi olur, size bir takım önerilerde bulunuruz, 48 saat sonrasında da ücretsiz destek terapisine çağırılırsınız. Seans sonlarında duygusal anlamda destek ve yapabilirim gücü vermek için bach çiçekleri terapisi yaparız, burada da olumlu duyguların frekansını yükleriz, danışanlarımız bu terapilerden de çok fayda görür. Terapilerde başarı oranı %80 lerdedir, en önemlisi sizin sigarayı bırakmayı istiyor olmanızdır, biorezonans herhangibir ilaç kullanılmayan, yan etkisi olmayan bir destek terapisidir. Her yaş grubu ve herkes için uygundur, sadece kalp pili taşıyanları ve hamileleri almıyoruz.

Randevu için Bizimle iletişime geçin: 0212 403 52 22