BioRezonans nedir?

BioRezonans Nedir?

İnsan organizmasının doğadaki tüm maddeler gibi kendine özgü elektromanyetik frekanslar yaydığını bilinen bir gerçektir ve hücrelerin, dokuların, organların, hepsinin kendi özgün frekansları olduğunu ve bir arada kişinin genel frekans spektrumunu oluşturduğu bilinmektedir.

Hasta insanda bu frekanslar sağlıklı insandaki gibi değildir. Alerjen, virüs, toksin, bakteri, amalgam dolgu ve mantar gibi hasta edicilerin de kendilerine has frekansları olduğundan vücudumuza girdiklerinde metabolizmamızın titreşim ahengini bozarak hastalıklara neden olmaktadırlar.

Hastalıklara neden olan bu yabancı frekansları vücudumuzdan ilaç kullanmadan, hastaya zarar vermeden atabilmenin yolu Biorezonans terapilerinden geçmektedir. Vücudumuzda negatif frekans oluşturan patojenler ve hastalıklar biorezonans sayesinde saptanabilir ve temizlenerek manyetik bir dönüştürücü aracılığıyla tekrar bünyeye iade edilebilir. Bu sayede hücrelerin bilgi alışverişi eski düzenli haline geçer ve sağlığımıza tekrar kavuşuruz. Vücudumuzdaki frekansların dönüştürülme ve azaltılıp çoğaltılma işlemi, kökenini akupunktur deneyimlerinden almakta ve geliştirilerek teknolojik olarak günümüzde sunulmaktadır.

ÖNEMLİ BİR NOT Rezonans terapileri, her türlü hastalıkta sistemi desteklemek, bedeni, enerji seviyesinde dengelemek ve iyileşme potansiyelini artırmak için kullanılabilir. Sitemizde endikasyonlar, Rezonans terapilerinin kullanım alanı olan konuların bazılarıdır. Ancak, bu terapilerin “kendi başlarına” ve “bilimsel olarak yaygın kabul görmüş” terapiler olmadığının ve sadece diğer bilinen yöntem ve tedavileri desteklemek için kullanıldığının bilinmesi önemlidir.